معرفی دپارتمان بازاریابی مجموعه راز معماری

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
Rate this post
معرفی دپارتمان بازاریابی مجموعه راز معماری

مجموعه مهندسی راز معماری « arcsecret » با سابقه 6 سال فعالیت در فضای آفلاین و آنلاین معماری توانسته است، تیمی با تجربه در زمینه بازاریابی و توسعه کسب و کار ایجاد نماید تا خدمات لازم را برای رشد و افزایش درآمد معماران جوان و شرکت های معماری ارایه دهد.

دپارتمان بازاریابی« راز معماری » برای شما چیکار می‌کند؟

تیم بازاریابی « مجموعه راز معماری» با بررسی و آنالیز 80 سایت و شرکت ایرانی و شناخت نقاط قوت و ضعف آن‌ها به این نتیجه رسیده است، که علیرغم اینکه پول وحشتناکی توی فضای معماری است، ولی چیزی نصیب معماران و جوانان پر ذوق و خلاق این مرز و بوم نمی شود، و چرخه تراکنش های سنگین تو جیب عده ای خاص سرازیر می شود.

بر همین اساس تیم بازاریابی راز معماری برنامه مدونی برای افزایش مهارت بازارشناسی، بازارسازی و بازاریابی معماران نگارش کرده است،که نهایتا منجر به افزایش فروش و کسب درآمد معماران جوان می شود.

فرآیند توسعه کسب و کار و بازاریابی برای معماران

  • ایجاد زیرساخت‌های نرم افراری و سخت افزاری کسب و کار معماری
  • تولید محتوای اورجینال برای اعتبارسازی و برندسازی و افزایش درآمد
  • طراحی استراتژی بازاریابی، چرخه محتوا و تقویم محتوا
  • سیستم‌سازی کسب و کار
  • آگاهی و شناخت بازار برای بازارسازی و بازاریابی

ایجاد زیرساخت‌های نرم افراری و سخت افزاری

برای برندسازی، معرفی و ارتباط با مشتری به سبک سنتی هم هزینه بر است هم زمانبر، ما برای شما مسیری سریعتر با هزینه کمتر در نظر گرفته‌ایم.

با طراحی سایت و ایجاد پیج‌های حرفه ای در شبکه های اجتماعی و همچنین تولید محتوای اورجینال خیلی سریع در دل مخاطبان جا می‌گیرید، و این ارتباطات مستمر را میتوانید به روابط گرم و در نهایت به مشتری وفادار تبدیل کنید.

تولید محتوای اورجینال برای اعتبارسازی و برندسازی

شایدشنیده باشید که؛ « محتوا پادشاه است» ولی ما معتقدیم که هر محتوایی پادشاه نیست. محتوایی پادشاه هست، و می تواند کسب و کارها را دگرگون کند که بر اساس استراتژی بیزنس همراه با چرخه محتوا طراحی و منتشر شود.

ما به خوبی این مسیر را طی کرده ایم و تجربه چندین ساله ما در این زمینه ارمغانی چون برندی ماندگار و اعتباری ارزشمند پیش مشتریان خود کسب خواهید کرد.

طراحی استراتژی بازاریابی

ما برای طراحی استراتژی بیزنس شما6 مرحله در نظر داریم که، عبارت‌اند از:

  • گام اول: در این مرحله تصویر دقیق و روشنی از مشتریان هدف به کمک تحقیقات بازار بدست می‌آوریم.
  • گام دوم: در این مرحله ضمن شناسایی رقبا و آنالیز شرایط بازاریابی، محصول و سبک ارتباط با مشتریان و … برای تک تک آنها فایل اختصاصی تشکیل می‌دهیم.
  • گام سوم: در این مرحله به طور شفاف و هدفمند مشخص می‌کنیم بهترین روش جهت توزیع محصول یا خدمت در بازار کدام است؟
  • گام چهارم: در این مرحله ما بین کسب و کار شما و شرایط بازار هماهنگی ایجاد و بر همین اساس بازاریابی می کنیم.
  • گام پنجم: در این مرحله موضوع هزینه ها و درآمد مورد بررسی میگردد و بودجه را بر اساس حقایق بازار و درآمد شما تنظیم می کنیم.
  • گام ششم: در انتها ما مجددا استراتژی بازاریابی تدوین شده را بررسی و بازآفرینی میکنیم و موارد غیر ضروری را حذف می کنیم.

سیستم‌سازی کسب و کار

بدون شک کسب و کار شما پیچیدگی خودش را دارد و همین پیچیدگی و تغییرات گسترده جهان امروز موجب افزایش هزینه ها و از طرفی راندمان پایین کارها می شود.

دپارتمان بازاریابی و توسعه کسب و کار « مجموعه مهندسی راز معماری » با سیستم سازی کسب‌و‌کار شما بسیاری از کارهای روزمره وقت گیر و خسته کننده پرهزینه شما را خودکار سازی می کند، تا با کمترین نظارت و دخالت مدیر کارها بموقع، سریع و با هزینه و خطای کمتری انجام شود.

 

شناخت بازار حوزه معماری برای بازارسازی و بازاریابی

برای اجرای پلن بازاریابی اصولی ابتدا باید بازار را شناخت، با شناخت بازار است که کارفرما نسبت به محصول و یا خدمات خود و مشتریان شناخت دقیقتری بدست می‌آورد.

تیم بازاریابی راز معماری ابتدا کسب و کار  و یا محصول شما را آنالیز و پلن واقعی و کاربردی برای بازارسازی، بازارداری و بازاریابی شما را تدوین و اجرا می‌کند.

 

ابراهیم اسدی مدیر دپارتمان بازاریابی مجموعه مهندسی راز معماری              

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader